تحت قوانین موجود دزدان را تحت تعقیب قرار دهید – CBS San Francisco


ساکرامنتو (CBS SF / AP) – هنگامی که در رویداد خبری واکسن کووید در مورد صاحب مغازه ای که بارها مورد هدف سارقین برای حمله و آدم ربایی قرار گرفته است، سؤال شد، فرماندار گاوین نیوسام به طور مستقیم و غیرمستقیم پاسخ داد – دزدان مغازه باید با اتهامات موجود آزاد شوند. قوانین کالیفرنیا

او سپس با مقامات محلی که به گفته او تمایلی به این کار نداشتند تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: COVID: نوع Omicron در سانفرانسیسکو پیدا شد، چه؟ قوانین جدید سفر در راه است؟

نیوسام روز چهارشنبه به دزدی عظیم اخیر در کالیفرنیا و سراسر کشور پاسخ داد که در آن گروه‌هایی از افراد عمدتاً در فروشگاه‌ها غارت می‌کنند یا موارد نمایشگاه را می‌شکنند و می‌برند. اپراتورهای مجرد نیز یک مشکل فزاینده برای خرده فروشانی بوده اند که می گویند دزدها با عواقب کوچکی روبرو هستند.

نیوسام، یک دموکرات که به تلاش‌های خود برای اصلاح نظام عدالت کیفری افتخار می‌کند، قول داده است که بودجه پیشنهادی که در ماه آینده به قانون‌گذاران ایالتی ارسال می‌کند “تلاش‌های ما را برای دنبال کردن این رتبه‌بندی‌های خرده‌فروشی به طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.”

راب بونتا، دادستان کل، نامزد نیوسام که اصلاحات توسعه ای خود را پیشنهاد کرده است، اظهارات مشابهی را روز چهارشنبه بیان کرد.

هر دو از موشن 47 دفاع کردند، رای مورد تایید رای دهندگان کالیفرنیا در سال 2014 که برخی از جرایم دزدی و نگهداری مواد مخدر را از جرم به سوء رفتار کاهش داد.

نیوسام گفت که از آن زمان تاکنون با وجود پرونده های پرمخاطب اخیر، جرایم اموال به شدت کاهش یافته است. آمار جنایات دولتی نشان می دهد که جرایم مالکیت دارایی در سال گذشته 7.7 درصد کاهش یافته است که منجر به کاهش حدود 15 درصدی سرقت و 4 درصدی سرقت سرقت شده است.

اما نیوسام گفت که موج اخیر سرقت ها و عدم پیگرد قانونی “غیرقابل قبول” است.

«اگر مردم وارد شوند، اموال شما را بدزدند، باید دستگیر شوند. پلیس موظف است آنها را دستگیر کند. دادستان ها باید علیه آنها اتهام بزنند. نیوسام گفت: قضات باید مردم را به خاطر نقض قانون پاسخگو بدانند. این جنایات بی گناه نیستند و من با این جنایتکاران همدردی ندارم.»

وی با اعتراض به عدم تمایل برخی مقامات به عدم انجام این کار، گفت: حتی سرقت کمتر از 950 دلار نیز باید به عنوان جرم مورد تعقیب قرار گیرد یا در صورت تکرار تخلف، در شکایت کیفری قرار گیرد.

نیوسام، شهردار سابق سانفرانسیسکو، گفت: “من می خواهم تلاش های داخلی را ببینم. می خواهم شاهد افزایش آنها باشم.” تو قدرت داری تکرار متخلفان را برگردانید و به دادگاه بروید».

بیشتر بخوانید: A’s، بازیکنان اصلی قفل شدند در حالی که صاحبان MLB رای به راه اندازی اولین تعلیق از سال 1995 دادند.

Chesa Boudin دادستان منطقه سانفرانسیسکو هفته گذشته اتهامات جنایی علیه 9 نفر را به دلیل یک سری سرقت اعلام کرد و دادستان منطقه خلیج از تلاش مشترک برای جلوگیری از سرقت خرده فروشی برنامه ریزی شده خبر داد.

راشل مارشال، سخنگوی بودین، با نظرات نیوسام در مورد آرگومان 47 و نیاز به ظهور “هر بازیگر در سیستم حقوقی و هر عامل شهری” موافق بود.

دفتر ما در حال رسیدگی به مواردی است که پلیس آنها را دستگیر می کند. وی گفت: امسال 80 درصد از سرقت‌های انجام شده علیه خود را تشکیل داده‌ایم. او گفت که این دفتر “از طریق یک کارگروه سرقت خرده فروشی، که توسط فرماندار نیوسام تامین مالی می شود، در شکستن شبکه های پشت سر سرقت های خرده فروشی برنامه ریزی شده پیشرو بوده است.”

جورج گاسکون، دادستان منطقه لس آنجلس، که مجمع اصلاحات را نیز اداره می کرد، به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

بونتا، افسر ارشد قانون ایالت، همچنین خواستار واکنش به سرقت مجدد برنامه ریزی شده به عنوان تعطیلات قبل از شکرگزاری شد.

«به همین دلیل است. بونتا در جریان کنفرانسی در باشگاه مطبوعاتی ساکرامنتو گفت: ابزارهای کافی در جعبه ابزار عدالت کیفری کالیفرنیا برای تعقیب و پاسخگویی افراد وجود دارد.

“اینها کاملاً با قوانین جرایم خرده فروشی برنامه ریزی شده در ایالت کالیفرنیا مطابقت دارند که در آن افراد با یک یا چند نفر برای مبادله یا بازیابی یا فروش آنچه می دزدند همکاری می کنند.”

Newsom همچنین انتقاد خود را از قاضی ناحیه ایالات متحده مستقر در سن دیگو راجر بنیتز یک روز پس از آن که هیئتی متشکل از 11 عضو دادگاه تجدیدنظر ناحیه نهم بنیتز را لغو کرد و از ممنوعیت کالیفرنیا برای نگهداری بیش از 10 گلوله مجلات ضد گلوله حمایت کرد، مجدداً انتقاد کرد.

او بنیتز را “قاضی خشن… که به نظر می رسد فکر می کند سلاح های جنگی مناسب هستند” خواند – انتقادی که او اولین بار در ژوئن زمانی که قاضی ممنوعیت حمله دولتی را لغو کرد، مطرح کرد.

نیوسام دریافت که یک مرد 15 ساله در میشیگان ظاهراً از یک تفنگ سه تفنگ حاوی 15 گلوله برای کشتن چهار همکلاسی و زخمی کردن هفت نفر دیگر در روز جمعه استفاده کرده است.

اطلاعات بیشتر: نوع جدید کووید ‘Omicron’ در سانفرانسیسکو به رسمیت شناخته شد. در اینجا چیزی است که شما باید بدانید

نیوسام گفت: «هیچ کشوری بر روی زمین وجود ندارد که در حال گذر از آنچه ما هستیم، باشد. “در مورد آزادی از ترس و اضطراب این که بتوانید فرزند خود را به مدرسه ای مانند این بفرستید، بدون نگرانی در مورد سلاح های جنگی که توسط قضات و سیاستمداران ترویج می شود، چه می شود؟”