طراحی سایت شرکتی در کرج با قیمت و بالاترین کیفیت

طراحی سایت در کرج

شرکت طراحی سایت در کرج، چه شرکتی است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که این نوع شرکت‌ها، خدمات طراحی سایت را به کسب‌وکارهای شهر کرج ارائه می‌دهند تا با آنلاین کردن کسب‌وکارشان، فروش بیشتری داشته باشند. این روزها برای جذب مخاطب به حضور پرقدرت در فضای اینترنت نیاز است. اهمیت این موضوع به حدی چشمگیر است که حتی کسب و کارهای محلی (مثل شهر کرج) نیز برای افزایش فروش محصول و خدمات، به آن نیاز دارند.

روزانه صدها هزار نفر از شهروندان کرجی برای خرید محصولات یا استفاده از خدمات درحال جستجو در گوگل هستند. این بهترین خبر برای کسب وکارهای کرج است تا با داشتن یک سایت قوی، فروش خود را چندین برابر کنند. اگر برای توسعه کسب و کار خود به دنبال یک شرکت طراحی سایت در کرج هستید، محتوانت با تجربه موفق، آماده دریافت سفارش طراحی سایت در کرج است.

چرا وردپرس بهترین ابزار برای داشتن یک سایت است؟

اگر پس از مشاوره با کارشناس محتوانت، سایت با وردپرس به شما پیشنهاد شد، بدانید که فرصت خوبی فراهم شده است تا سایتی با بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا داشته باشید. سایت با WordPress برای کسب و کارهای نوپایی که قصد فروش محصول یا خدمات در استان البرز و شهر کرج دارند بهترین انتخاب ممکن است. شما به‌راحتی می‌توانید از طریق کنترل پنل ساده و کاربردی وردپرس، محصولات، مطالب، عکس‌ها و خبرهای کسب و کارتان را بارگذاری کرده و به هیچ فرد یا گروهی وابسته نباشید.

ما در مجموعه محتوانت با شناخت سلایق و نیازهای شما، ظاهر گرافیکی سایت را به صورت کاملا اختصاصی طراحی و پیاده‌سازی می‌کنیم. با این کار هم در هزینه تمام شده و هم در زمان انجام پروژه صرفه‌جویی خواهد شد. البته استفاده از وردپرس برای تمام کسب و کارها توصیه نمی‌شود و استفاده از آن منوط به تایید کارشناس محتوانت است. اگر قصد کمک گرفتن از یک طراح سایت در کرج را دارید می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص داشتن یک سایت وردپرسی با مشاور ما تماس بگیرید.

حتما بخوانید: طراحی سایت در کرج [طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی کرج]

طراحی سایت چقدر طول می‌کشد؟

زمان طراحی سایت به عوامل مختلفی مانند تعداد صفحات و امکانات سایت، نوع طراحی (عمومی یا اختصاصی)، تعداد محتوا و تصاویر وابسته است. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان در کرج هستید باید توجه داشته باشید، در صورتی که پروژه سایت کوچک باشد، طراحی سایت تنها چند روز طول می‌کشد. اما برای طراحی سایت اختصاصی در کرج (ظاهر گرافیک اختصاصی و امکانات بیشتر) زمان لازم برای انجام کار حدودا یک ماه است. برای برآورد دقیق زمان انجام کار، بهتر است با مشاورین محتوانت در ارتباط باشید.

توجه: اتمام پروژه در زمان مقرر منوط به همکاری همه‌جانبه کارفرما با تیم طراحی است. در غیر اینصورت تحویل به‌موقع سایت امکان‌پذیر نیست.

قیمت طراحی سایت در کرج

قیمت طراحی سایت در کرج بسته به پیچیدگی وب سایت، امکاناتی که شامل آن می‌شود و تجربه طراح متفاوت است. یک وب سایت آماده با چند صفحه و بدون دیزاین اختصاصی ممکن است کمتر از ۱۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد، در حالی که یک وب سایت پیچیده با امکان خرید و فروش و دیزاین اختصاصی می‌تواند بیش از ۲۰ میلیون تومان هزینه داشته باشد.

برآورد دقیق هزینه بر اساس تعداد نفر/ساعتی که برای پیاده‌سازی نیاز است انجام می‌شود. علاوه بر هزینه‌های دیزاین، عوامل دیگری مانند قیمت هاست و دامنه و در انتها، بازاریابی محتوا، بر قیمت یک وب سایت در کرج تأثیر دارند. اگر به دنبال طراحی سایت ارزان در کرج محنوانت هستید و قیمت برای شما در اولویت است، بد نیست با برخی از ویژگی‌هایی که می‌تواند بر قیمت طراحی سایت در کرج تاثیر بگذارد آشنا شوید:

تعداد صفحات: هر چه تعداد صفحات وب سایت بیشتر باشد، زمان بیشتری برای دیزاین، پیاده‌سازی و توسعه نیاز خواهد بود.
پیچیدگی صفحات: یک وب سایت با ویژگی‌های پیچیده، مثل فروشگاه اینترنتی، هزینه دیزاین بیشتری نسبت به یک وب سایت ساده مثل سایت شخصی دارد.
استفاده از گرافیک‌ها یا انیمیشن‌های سفارشی: گرافیک‌ها و انیمیشن‌های سفارشی می‌توانند علاوه بر کاهش سرعت سایت، قیمت نهایی را هم افزایش دهند.
سطح تجربه طراح: یک طراح با تجربه معمولاً هزینه بیشتری نسبت به یک طراح کم تجربه دریافت می کند. قبل از انتخاب محتوانت به عنوان طراح سایت در کرج، حتما از مجموعه‌های دیگر هم استعلام قیمت و کیفیت بگیرید.

پشتیبانی سایت در کرج چطور است؟

سایتی که برای شما طراحی می‌شود یک سایت حرفه‌ای است و به احتمال زیاد تنها در یکی دو ماه اول استفاده نیاز به پشتیبانی ما دارید. به همین دلیل تمام وب سایت‌های طراحی شده در محتوانت سه ماه پشتیبانی رایگان دارند.

اما چرا زمان پشتیبانی بیشتر از این نیست؟ ما از CMS وردپرس که امن‌ترین، ساده‌ترین و بروزترین پنل مدیریت سایت است استفاده می‌کنیم. به همین دلیل هرفردی در هر سطحی از دانش رایانه‌ای توانایی کار با آن را دارد. شما به‌راحتی می‌توانید تمام بخش‌های سایت را به دلخواه خود تغییر داده و محتوای موردنظرتان را بارگذاری کنید. با این وجود ما به مدت سه ماه همراه شما هستیم و وب سایت طراحی شده را از هر حیث پشتیبانی می‌کنیم. در طی این مدت علاوه‌بر خدمات پشتیبانی سایت در کرج ، خدمات پس از فروش سایت از جمله خدمات سئو سایت، خدمات برندسازی، خدمات طراحی مثل طراحی بنر گیف و غیره را به شما مدیران کسب‌وکار ارائه می‌دهیم.

طراحی سایت فروشگاهی در کرج

اولین قدم برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج، آشنایی با محصولات فروشگاه و بازار هدف آن‌هاست. برای این منظور، ما از طراحانی استفاده می‌کنیم که با دیجیتال مارکتینگ آشنایی داشته و اصول اولیه آن را روی وب سایت پیاده‌سازی می‌کنند. همچنین، برای طراحی سایت فروشگاهی در کرج به نیازها و خواسته‌های مشتری‌ها نیز توجه می‌شود. به عنوان مثال، سایت فروشگاهی باید با سرعت بالایی لود شده و جستجوی سریع داشته باشد. از طرفی به کمک یک درگاه بانکی امن، امکان پرداخت آنلاین یا حتی کارت به کارت را نیز داشته باشد. طرح‌های زیبا و رابط کاربری ساده برای سایت‌های فروشگاهی بسیار مهم است و می‌تواند اطمینان مشتریان را به‌دنبال داشته باشد و باعث جلب رضایت مخاطب و افزایش فروش شود.د.