دمپرهای ضد انفجار و دمپرهای آتش تکنولوژی ایمنی برای صنعت مدرن ساختمون 24

2. قابلیت نصب روی انواع دیوار و سقف کاذب بدون نیاز به تغییر مصالح. گروه صنعتی تهویه فراز علاوه بر ارائه ی خدمات جهت ساخت و نصبِ سایلنسر(صداگیرفن) به صورتِ جداگانه جهت دهانه ی فن های دمنده و مکنده و همچنین انواعِ دستگاه های هواساز، اقدام به ارائه ی فن های بینِ کانالیِ کاملاً بی صدا(فن سایلنسردار) نیز نموده است ،که این فن ها به خودیِ خود، در ساختارِ بدنه ی اصلیِ خود، دارای سایلنسر(صداگیرفن) می باشند.مزیت این فن ها در این است که بدون استفده از وسیله یا حجمِ مکملِ دیگر بعنوانِ سایلنسر(صداگیرفن) در مسیرِ کانالِ هوا، می توان بطور مستقیم از این فنِ های بی صدا(فن سایلنسردار) استفاده نمود که این موضوع در مکانهایی که کانال یا داکتِ هوا بصورت اکسپوز تعبیه شده است اهمیتِ استفاده از این فن های بی صدا (فن سایلنسردار) را بطور ویژه و ملموس عیان می کند. خطر آتش سوزی در هر سازه ای اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی یک نگرانی دائمی است. کلاهک های پشت بامی دودکش وسیله ای کاربردی و پرمصرف که داشتن آن برای هر خانه و یا کارخانه ای که از وسایل مصرف کننده سوخت های فسیلی استفاده می نماید واجب و ضروری می باشد.

سیستم لمینار فلودریچه زیر فن کویل اغلب اوقات در سیستم تهویه مطبوع کارخانه به طور عادی نقاطی در مواقع ضروری قرار دارند که باید بازدید شوند؛ در همین خصوص در زیر بخش های سیستم تهویه مطبوع دریچه های جهت بازدید نصب می شوند تا دسترسی به نقاط را برای کارهای تاسیساتی آسان کنند. برای خرید دریچه بازدید کناف به سایز دریچه دسترسی توجه کنید. رنگهای اپوکسی، پلی اورتان و پودری برای این نوع لوور قابلاجرا میباشند. در مرحله ی آخر، باید دریچه دسترسی تاسیسات توسط رنگ پودری الکتروستاتیک پوشانده شود. در بخش تأسيسات الكتريكی نيز دسترسی به كليه رايزرهای برق، اف اف، تلفن، آنتن و سيستم های اعلام حريق، تابلوهای برق، جعبه های تقسيم و كليه جعبه های كنترلی، شبكه كامپيوتر، سيستم های تلفن داخلی و… نصب آسان : نصب دریچه های سقف کاذب آسان است. دریچه های بازدید جهت دسترسی آسان به تاسیسات در دیوارهای کناف جاسازی می شوند. استفاده از این دریچه ها بسیار آسان است. سرعت در این مکانیزم بسیار حائز اهمیت است.

ترمینال حجم ثابت چهار گوش با استفاده از این دریچه ها، بازدید تاسیسات بالای سقف کاذب یا درون فضای دیوار ها و در صورت لزوم تعمیرات آنها بسیار ساده تر خواهد بود. دریچه بازدید کناف موجب راحتی کار در زمینه ی تاسیسات بالای سقف کاذب و یا درون فضای دیوار میشود و درصورت عدم نصب دریچه کنافی در دیوار یا سقف بنایی شده و یا سقف های کاذب با متریالی مانند: رابیتس،گچ و خاک برای دسترسی به تاسیسات نصب شده نیاز به تخریب دیوار یا سقف خواهد شد. از طرفی در بسیاری از ساختمانها سیستم شوتینگ زباله وجود داشته و از طریق آن کیسههای زبانه به سمت سطلهای بزرگ زباله هدایت خواهد شد. دمپر های ذکر شده در بالا و عملکرد آنها اکثرا برای جلوگیری از خروج آتش طراحی شده اند ولی گاهی اوقات نیاز میباشد پس از رفع خطر دود ناشی از آتش سوزی تخلیه گردد. 60 با پانل روی دیوار و سقف، از تخریب های غیر ضروری جلوگیری می کند.

یا برخی تولید کنندگان برای برنده شدن در مناقصات این محصول را با ورق های ۱ میلیمتر یا پایین تر قیمت گذاری میکنند. برای استعلام قیمت دریچه بازدید کناف با کارشناسان ما در آپادانا کالا در تماس باشید. این امر به این دلیل است که قفل مخفی تحمل بار سنگین را نداشته و فشار بیش از حد موجب خرابی قفل و در نهایت طول عمر کوتاه تر درب های بازدید کناف نصب شده روی سقف می گردد. به زبان ساده تر دمپر یک نوع شیر است که وظیفه باز و بسته کردن و یا تنظیم و کنترل جریان هوا را بر عهده دارد و می توان از دمپر موتوری برای قطع جریان هوا در یک اتاق بلا استفاده یا برای تنظیم دمای اتاق استفاده کرد. در نتیجه کانالی که برای تهویه و آسایش تعبیه شده بود به راحتی باعث از بین بردن ساختمان و ساکنان آن میگردد. در این مرحله جای پیچ ها هم روی فریم تعبیه می گردد. لبه های فریم به عنوان فلنج عمل می کند و با همگام سازی با فلنج های جانبی که در دهانه کانال هوا قرار دارند تشکیل یک جفت فلنج را می دهد .در صورتی که دمپر موتوری ضد حریق به صورت غیر کانالی مورد نیاز باشد دیگر احتیاج به تعبیه فریم یا قاب در هر دو طرف دمپر درب بازدید – شرکت تهویه سازه شار موتوری نیست . ᠎&;​​.