چاک گراسلی پس از تیراندازی در دبیرستان میشیگان، کنترل اسلحه را کشت


تنها چند ساعت پس از تیراندازی وحشتناک در میشیگان، سناتور کریس مورفی، دی کان گفت که در نیمه راه از ساختمان کنگره ایالات متحده به خانه آمد و قبل از بازگشت به یک سخنرانی پرشور اواخر شب در سنا در مورد این موضوع نیاز به کنترل اسلحه برای حفظ اقداماتی که از بین رفت. سال ها در اتاقی که به شدت تقسیم شده بود.

ویدئویی از سخنان او در توییتر وایرال شد این هفته و بیش از 1.5 میلیون بازدید در 24 ساعت اول پس از پخش زنده دریافت کرد.

مورفی در این باره می‌نویسد: «هنگامی که امشب به خانه می‌رفتم، به سخنرانی‌های امروز جمهوری‌خواهان درباره «قداست زندگی» فکر کردم و به نظر می‌رسد که این نگرانی برای «زندگی» به کودکانی که امروز در مدرسه‌ای در میشیگان به ضرب گلوله کشته شدند تسری پیدا نمی‌کند. سهشنبه. بنابراین ماشین را چرخاندم و به سمت طبقه سنا حرکت کردم.


آیا می‌خواهید خلاصه‌ای روزانه از تمام اخبار و نظراتی که سالن ارائه می‌دهد داشته باشید؟ در خبرنامه صبحگاهی دوره تصادف ما مشترک شوید.


مورفی برای استفاده از این حمایت ظاهری، سعی کرد از موقعیت تاثیرگذار خود در کمیته قضایی سنا در روز پنجشنبه برای پیشنهاد لایحه ای به نام قانون بررسی پیشینه پیشرفته 2021 توسط مجلس نمایندگان استفاده کند که مستلزم خرید یک سری اسلحه جدید است:

  • انتقال سلاح بین افراد مستلزم بررسی پیشینه از فروشنده یا سازنده دارای مجوز است
  • این لایحه همچنین بررسی 10 روزه خرید و انتقال تسلیحات را اضافه می کند

او در اظهار نظرهای خود به کمیته، اذعان کرد که این اقدام ممکن است از تیراندازی در میشیگان جلوگیری نکند، اما احتمالاً به طور کلی خشونت های اسلحه را کاهش می دهد.

مورفی با اشاره به پخش گسترده ویدئوی نظارتی گفت: “اجازه دهید به شما بگویم چرا این را می‌پرسم. من احتمال کم موفقیت را درک می‌کنم، اما امیدوارم بسیاری از همکارانم یک دقیقه وقت صرف کرده و ویدیوی تلفن همراه تیراندازی‌های میشیگان را تماشا کنند.” تیراندازی اتان کرامبلی 15 ساله به دانش آموزان و کارکنان دبیرستان آکسفورد در حومه دیترویت.

همه این کودکانی که از این خشونت گریخته‌اند، همه این کودکانی که اکنون مدرسه را مکانی امن نمی‌دانند، آن‌ها دچار آسیب روحی می‌شوند و ضربه‌ای را پشت سر می‌گذارند که مقابله با آن یک عمر طول می‌کشد.»

مرتبط: ایالاتی که قوانین کنترل اسلحه را پس از تیراندازی با سندی هوک اجرا کردند، میزان قتل کمتری دارند: مطالعه

با این حال، سناتور چاک گراسلی، از ایالت آیووا، هیچ یک از آن را دریافت نکرد. بر اساس گزارش گاردین، این پیرمرد 88 ساله توانست به طور یکجانبه از حرکت به نفع یک جایگزین مورد علاقه جمهوری خواهان به نام حفاظت از جوامع و حفظ آن جلوگیری کند زیرا مورفی به اتفاق آرا از کمیته قضایی خواسته بود این لایحه را به قانون متمم دوم قانون اصلاحیه دوم ارائه کند. 2021، که شامل یک مورد جدید نمی‌شود، الزامات را معرفی می‌کند، اما هدف آن افزایش دقت در گزارش سازمان‌های دولتی سوابق کیفری موجود به سامانه ملی بررسی سوابق جنایی فوری است.

پس از تصویب لایحه مورد علاقه اش، مورفی مانور گرسلی را شکست داد و گفت که جمهوری خواهان “به سلامت صنعت اسلحه و سود آن بیشتر از سلامت فرزندانمان اهمیت می دهند.”