Smash-and-Grab Thieves Hit San Jose Eastridge Mall جواهرفروشی; 5 تحت تعقیب – CBS San Francisco


سان خوزه (CPIX) – یک جواهرفروشی کوچک در مرکز شهر ایستریج، سن خوزه، آخرین تجارتی است که توسط موجی از طاعون کوبنده منطقه خلیج آسیب دیده است.

صاحب جواهر سرویس سریع که خواست نامش فاش نشود، به KPIX گفت که پنج نفر با ماسک، هود و دستکش حوالی ساعت 14:50 بعد از ظهر وارد مغازه او شدند و کابینت های ویترین را شکستند و هر چیزی را که می توانستند برداشتند.

مالک گفت: باند سارقان در عرض 15 ثانیه وارد و خارج شدند و هیچ کلمه ای صحبت نکردند.

فروشگاه در نزدیکی ورودی مرکز خرید قرار دارد و به سارقان راهی می‌دهد تا قبل از حضور مأموران سریعاً از منطقه فرار کنند.

مالک گفت: من فقط فریاد زدم و گفتم: کمک، کمک، کمک. “این مرا تا حد مرگ ترساند! من نگران هستم و بیدار هستم، اما صادقانه بگویم، نمی دانم چه کار دیگری انجام دهم.

مرکز خرید Eastridge Mall Smash-and-Grab

پلیس سن خوزه در حال تحقیق در مورد سرقت با قاپ و چنگ زدن در مرکز خرید ایستریج بعد از ظهر پنجشنبه است.

مالک، که به مدت 20 سال در مرکز ایستریج بوده است، گفت که این اولین باری بود که دزدها مغازه ساده او را تقریباً از بین می بردند.

او تنها جواهرفروشی نیست که در هفته های اخیر مورد سرقت قرار گرفته است.

جواهرات J & Huss نیز قربانی یک شکست و چنگ زدن شد. صاحب فروشگاه، که مایل بود نامش فاش نشود، به KPIX گفت که روند جرم و جنایت او را مجبور کرده است قبل از اینکه به مشتریان اجازه ورود به فروشگاه خود را بدهد، درها را ببندد.

هفته گذشته، او گفت که معتقد است دزدان دوباره سعی کردند از او سرقت کنند، اما وقتی سعی کردند در را باز کنند و متوجه شدند که در قفل است، به سرعت حرکت کردند.

سایر جواهرات فروشی های داخل مرکز خرید برای محافظت از محصولات خود، امور را در دستان خود می گیرند. فروشگاه‌ها اکنون نیمی از ورودی‌های فروشگاه‌های خود را می‌بندند تا در صورت ضربه خوردن فقط یک طرف به‌جای کل فروشگاه‌شان به راحتی قابل دسترسی باشد.

این مرکز خرید دارای دوربین های نظارتی است و صاحبان مشاغل امیدوارند که این فیلم به پلیس کمک کند تا دزدان را قبل از حمله مجدد دستگیر کند.

موج سرقت ها تمام خلیج را در بر می گیرد. پلیس سانفرانسیسکو اخیراً چندین نفر را در یک ضرب و شتم وحشیانه در فروشگاه Louis Vuitton که در آن حدود 40 دزد صدها هزار دلار کالا به سرقت بردند، دستگیر کرد. تخمین زده می شود که 80 سارق یک نوردستروم را در Walnut Creek غارت کردند. مغازه ها در پالو آلتو، کنکورد و سن خوزه نیز ضربه خوردند.

هفت وکیل منطقه خلیج، از جمله DA Jeff Rosen، شهرستان سانتا کلارا، اعلام کرده اند که اتحادی را برای پیگرد قانونی سارقان خرده فروشی تشکیل داده اند. آنها گفتند که این موضع، پرونده های مظنونان را در حالی که در سیستم قضایی حرکت می کند، تقویت می کند.

مالک تعمیرگاه جواهرات کوییک سرویس علیرغم ترسش گفت که چاره ای جز باز نگه داشتن درهای خانه اش ندارد وگرنه خانواده اش نمی توانند غذا بخورند.

او گفت: «البته که می ترسم. «ببین، اگر کار نکنم، نمی توانم از خانواده ام حمایت کنم. اگر کار نکنم، چگونه می توانم غذا را روی میز بگذارم؟