سانز برای هفدهمین برد متوالی با شکست وریرز با نتیجه 104-96 – CBS San Francisco


PHOENIX (AP) – Mikal Bridges و Deandre Ayton هر دو بعد از بازی روی سکو لبخند می زدند و خاطرات چرخش چهار ساله Phoenix Suns را به یاد می آوردند که هنوز از جهاتی باورنکردنی است.

سانز در فصل تازه کار خود تنها 19 بازی برد. اکنون، آنها با 17 برد متوالی یک رکورد حق رای به دست آورده اند.

بیشتر بخوانید: سن خوزه برای جلوگیری از خرابکاری و سرقت، پلاک خوان ها را تأیید می کند

آیتون 24 امتیاز، کریس پل 15 امتیاز و 11 پاس گل به دست آورد، و سانز هفدهمین برد متوالی خود را در سه شنبه شب در بازی اولیه با نتیجه 104-96 گلدن استیت واریرز را در میان تیم های برتر NBA به دست آورد.

بریجز گفت: “این فقط کار زیاد است، سختی ذهنی زیادی است، با آن بمانید.” اولین باری که به اینجا آمدیم، می‌دانستیم که می‌خواهیم اوضاع را تغییر دهیم.»

سانز با وجود از دست دادن دروازه بان دوین بوکر به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ چپ در نیمه دوم، پیروز شد. او در 15 دقیقه 10 امتیاز و دو ریباند داشت. به نظر می رسید این بازیکن 25 ساله در حالی که در شرایطی آشفته وارد سبد شده بود، مجروح شد و دقایقی قبل از پایان نیمه قبل از ورود به رختکن، پای چپ خود را گرفت.

مونتی ویلیامز، سرمربی سانز پس از بازی گفت که هیچ به‌روزرسانی فوری درباره بوکر ندارد. این ستاره در نیمه دوم دو بار به نیمکت بازگشت و به تشویق هم تیمی هایش پرداخت.

حتی بدون بوکر، سانز در نیمه اول با نتیجه 56-54 و در اینینگ چهارم 80-78 پیش افتاد. بازی همچنان فشرده بود و هیچ یک از دو تیم برتری دو رقمی نداشتند تا اینکه لندری شامت یک پرتاب 3 امتیازی – به لطف پاس گل – را به 54.4 ثانیه کاهش داد.

ویلیامز گفت: “برای من، این فقط اراده و سرسختی است.”

این پیروزی یکی دیگر از نقاط عطف مهم برای Suns بود که با هسته جوانی از Ayton، Bridges و Booker پیشرفت کردند. آخرین چرخش زمانی اتفاق افتاد که آنها پل را – یک ستاره 11 بار – قبل از فصل گذشته اضافه کردند. فینیکس قبل از باخت به میلواکی باکس، در ماه جولای به فینال NBA راه یافت و اکنون در یک برد بیش از یک ماهه است.

دو تیم جمعه شب دوباره در گلدن استیت به مصاف هم خواهند رفت.

بازی روز سه شنبه بسیار مورد انتظار بود، زیرا سانز و واریورز بهترین رکوردهای NBA را دارند. طبق گزارش دفتر ورزشی الیاس، همچنین اولین بار در تاریخ لیگ است که دو تیم از یک لیگ پس از حداقل 20 بازی معمولی در فصل، با نرخ برد 0.850 یا بالاتر مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

این بازی تا حد زیادی در سطحی از هیاهو باقی مانده است – حداقل تا زمانی که Warriors، که 7 بازی بردشان کوتاه شد، در کوارتر چهارم سرد شد.

جردن پول با 28 امتیاز صدرنشین گلدن استیت است. استفن کری – که با میانگین 28.6 امتیاز در هر بازی وارد بازی می شود – در 4 ضربه از 21 ضربه، 12 امتیاز دارد که شامل 3 از 14 از 3 ضربه می شود.

کری گفت: با تمام اشتباهاتی که مرتکب شدیم و چقدر وحشتناک توپ را شوت کردم، بازی نزدیکی بود. می دانم که بوکر مصدوم شد، اما بله، این درس خوبی برای ما بود. شدت و تمرکزی که برای شکست دادن چنین تیمی نیاز داریم را درک کنید.”

بیشتر بخوانید: مظنونان قتل سن خوزه بدون وثیقه آزاد شدند. پلیس توییت کرد “سیستم شکست خورد”

سانز در نیمه دوم وریرز را به امتیاز 42 محدود کرد. واریرز 22 نقل و انتقالات نیز دارد.

Suns and Warriors در حال حاضر 18-3 هستند. تنها باری که فینیکس در 17 بازی متوالی پیروز شد، در فصل 07-2006 بود. آنها در روز پنجشنبه رکورد هجدهمین پیروزی این فرنچایز را در برابر پیستونز کسب خواهند کرد.

از 27 اکتبر، زمانی که هریسون بارنز در سوت ساکرامنتو کینگز به پیروزی سه بازی دست یافت، سانس هنوز شکست نخورده است.

از طریق میلیارد

ویلیامز در مرحله چهارم در حالی که پس از اشاره Jae Crowder 3 از زمین عبور کرد، خطای فنی کرد. این سه تیم برتری فینیکس را در چند دقیقه باقیمانده به 99-91 رساندند، بنابراین قابل درک است که چرا مربی در این بین جشن می گیرد.

مشکل اینجاست که استیو کر، مربی گلدن استیت، هرگز صدایش نمی‌کند.

گربه

جنگجویان: اف آندره ایگوادولا (زانوی راست)، جی دامیون لی (انفرادی)، جی کلای تامپسون (توانبخشی آشیل) و سی جیمز وایزمن (توانبخشی زانوی راست) در مسابقه حضور ندارند. … اف اندرو ویگینز سه شنبه قبل از اسپاسم کمر ناراحت شده بود اما بازی کرد. انگلیس در 33:18 دقیقه 10 امتیازی شد. … جنگجویان علیرغم داشتن برتری ریکاوری 51-35 و برتری 40-14 در امتیاز شکست خوردند.

سانس: فرانک کامینسکی (زانو راست)، اف عبدالنادر (زانو راست) و اف داریو ساریچ (زانو راست) بازی نکردند. … بوکر هیچ بازی این فصل را از دست نداده است. او قبل از سه شنبه به طور میانگین در هر بازی 24 امتیاز کسب می کرد. … کم جانسون نیمه دوم را برای بوکر آغاز کرد و با 14 امتیاز به پایان رسید. … آیتون 19/11 از زمین گلزنی کرد و 11 ریباند نیز داشت.

بعد

رزمندگان: شنبه میزبان سانز باشید.

Suns: پنجشنبه شب ها میزبان پیستونز است.

اخبار بیشتر: مقامات: Walnut Creek Nordstrom Suspect Dam-And-Takes وثیقه. مظنون دوم در دادگاه حاضر شد

© کپی رایت 2021 آسوشیتدپرس. حق چاپ ثبت شده است. این مطالب را نمی توان منتشر کرد، پخش کرد، بازنویسی کرد یا دوباره توزیع کرد.