Proud Boys، Mets و لایحه زیرساخت


نماهای مختلف از راهپیمایی پسران افتخار RVC

در خیابان‌های مرکز راکویل روز شنبه، عابران پیاده، رانندگان و صاحبان مشاغل توسط گروهی از پسران مغرور، نئونازی‌ها، افراط‌گرایان راست‌گرا که توسط مرکز حقوق فقر جنوبی به عنوان گروه نفرت‌انگیز و یک “موجود تروریستی” معرفی شده‌اند مورد آزار و اذیت قرار گرفتند. کانادا .

به همان اندازه شرم آور این بود که هیچ اقدامی از سوی اداره پلیس روستا برای جلوگیری از آن انجام نشده بود، حتی اگر مجوزی صادر نشده بود. آیا همین قانون برای هر گروه مترقی اعمال می شود؟ من اینطور فکر نمی کنم.

شهردار فرانسیس ایکس موری، یک جمهوری خواه، ابتدا منکر اطلاع از این گروه و راهپیمایی شد. پس از محکومیت گسترده عمومی، او با انتشار بیانیه ای ضعیف از حمایت خود فاصله گرفت [“Mayor: Far-right group marched through village without permit,” News, Nov. 29].

پسران مغرور در تلاشند خود را در منطقه ای از ایالات متحده جاسازی کنند که در آن مجسمه های معمار نژادپرست رابرت موزس و مالک برده ویلیام فلوید علیرغم مخالفت ها در مکان های عمومی افتخاری به نمایش گذاشته می شود.

شکایات توخالی مقامات منتخب محلی کافی نیست. لازم است با تمام تلاش‌های پسران مغرور و متحدانشان برای ایجاد تفرقه بین ساکنان لانگ آیلند با ترویج نفرت و عدم تحمل مخالفت کرد. ساکت ماندن یک گزینه نیست.

– بروس لوی، هانتینگتون

موافقم که راست افراطی و همچنین چپ افراطی باید محکوم شوند. اما گروه ها را باید به خاطر اقداماتشان حتی بیشتر از دفاعشان مورد قضاوت قرار داد.

مقاله روز یکشنبه از معترضان مرکز راکویل به عنوان یک “گروه راست افراطی” یاد می کند. اما راهپیمایی نسبتاً مسالمت آمیز بود و نظرات در مورد مقاله به نفع جناح چپ، مانند سناتور ایالتی تاد کامینسکی (D-Long Beach) بود و شامل یک مرکز حقوقی فقر جنوبی بود. کامینسکی نقش قانونگذاری در تسهیل شرایط وثیقه برای برخی از جرایم غیرخشونت آمیز ایفا کرد.

در دو سال اخیر شاهد تخریب و غارت گروه های چپ بوده ایم. همین هفته گذشته، غارت بزرگی از مشاغل گران قیمت در شهرهایی مانند لس آنجلس و سانفرانسیسکو رخ داده است. مردم آمریکا می دانند که ما باید از چه کسی بترسیم و از آنها محافظت کنیم.

– لئونارد مانسکی، روزلین

وقتی در مورد رژه پسران مغرور در مرکز راکویل خواندم، کمی گیج شدم. به نظر من همه چیز خیلی مسخره است.

اولا، شهردار می‌گوید که نمی‌داند آنها چه کسانی هستند، حتی اگر دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، رئیس‌جمهور سابق در ۶ ژانویه گفت که همه آنها را «دوست دارد». چه کسی این را نمی داند؟

سپس آنها شهری را انتخاب کردند که در 11 سپتامبر ساکنان زیادی را از دست داد که فقط برای پیگیری ویرانگر بود. سپس آنها توانستند فقط حدود 20 عضو را برای آزار و اذیت مردم پیدا کنند و آنقدر به کاری که انجام می‌دادند افتخار می‌کردند که روی صورت خود بند انداختند تا ما نتوانیم آنها را ببینیم.

– سوزان هنینگز-لو، هانتینگتون

شهردار فرانسیس ایکس موری گفته بود که از راهپیمایی شنبه پسران مغرور بی اطلاع است و نمی داند آنها چه کسانی هستند. [“Proud Boys march in Rockville Centre,” News, Nov. 28]. واقعا؟

آیا شهردار، جمهوری خواه و عضو اتاق بازرگانی شهر، هرگز نام پسران مغرور را نشنیده است؟

با این حال خوشحالم که او بعداً این گروه را رد کرد.

– پاتریشیا جنسن، مانورویل

پسران مغرور هیچ مجوزی برای راهپیمایی نداشتند. مرکز راکویل چه تحریم هایی برای این رفتار نادرست دارد و آیا در راهپیمایی آینده این گستاخی مورد توجه قرار خواهد گرفت؟

– برایان کلی، مرکز راکویل

شهردار فرانسیس ایکس موری در ابتدا گفت که نمی داند پسران مغرور چه کسانی هستند. از آنجایی که فکر نمی‌کنم اخیراً زیر سنگ زندگی می‌کرده باشد، و با وجود اینکه اصلاً آن را تأیید نمی‌کرد، فقط می‌توانم نتیجه بگیرم که او چشمانش را چاق کرده است.

ما نمی توانیم روی نفرت و کسانی که آن را ترویج می کنند چشم ببندیم. اکنون این بر عهده ساکنان مرکز راک‌ویل و رهبران تجاری است که مطمئن شوند شهردار اجازه تکرار این اتفاق را نمی‌دهد. جهل در سیاست جایی ندارد.

– لوری لیبرمن، علفزار شرقی

متس نباید از گرفتن شرزر دست بکشد

فوق العاده است که متس روز دوشنبه با ماکس شرزر به عنوان بازیکن به توافق رسید، اما او “تنها” شماره 90 در لیست 100 بهترین بازیکن تاریخ “بیسبال 100” نویسنده جو پوسنانسکی است.

بنابراین من پیشنهاد می‌کنم که میلیاردهای استیو کوهن، مالک میلیاردر نیز باید برای پرداخت هر چیزی که برای قراردادن برنده جایزه Cy Young، شماره 78 کلیتون کرشاو، و سایر بازیکنان برجسته لازم است، استفاده شود.

تنها در این صورت است که هواداران متس (تقریبا) راضی خواهند شد.

– ریچارد سیگلمن، پلین ویو

لایحه زیرساخت به چپ و راست کمک می کند

یکی از خوانندگان می گوید لایحه زیرساخت برای «چپ» و نمونه ای از سوسیالیسم است [“Congress’ massive bills are wasteful,” Letters, Nov. 9].

بنابراین حدس می‌زنم مردم سمت راست از جاده‌ها، پل‌ها، تونل‌ها، آب آشامیدنی، پهنای باند و هوای پاک استفاده نمی‌کنند؟

– الیزابت لیزر، هیکسویل